Klantenservice
Meest gestelde vragen
Bestellen
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is geplaatst?
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de bestelling in goede orde ontvangen is. Mocht je toch nog twijfelen neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per telefoon op +32 (0)14 22 47 03 of per e-mail naar sales@adamas.be.
Kan ik telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen?
Ja, je kunt altijd per telefoon of via het contactformulier een bestelling plaatsen. Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur.
Zijn de prijzen op de website exclusief BTW?
Nee, de prijzen genoemd op onze website zijn inclusief BTW wanneer u niet bent ingelogd als bedrijf. Wanneer u bent aangemeld als bedrijf worden uw prijzen exclusief BTW getoond.Â
Welke actie's moet ik ondernemen als mijn bestelling niet geleverd is of incompleet geleverd is?
Wanneer uw bestelling niet geleverd is of niet compleet geleverd is, neem dan contact op met onze klantenservice! Dit kan per telefoon op +32 (0)14 22 47 03 of per e-mail naar sales@adamas.be.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
U kunt vooraf betalen via Bancontact of per creditcard (Adamas ondersteund Visa en Matercard). Voor geverifieerde klanten is het ook mogelijk om op rekening te bestellen
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Je ontvangt de factuur per e-mail wanneer de bestelling is afgerond in ons systeem. Hier kan een vertraging van een aantal werkdagen tussen zitten. Nadat je de factuur per e-mail hebt ontvangen is deze ook terug te vinden in jouw account.Â
Mocht je na afronding van je bestelling nog geen factuur hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Dit kan per telefoon op +32 (0)14 22 47 03 of per e-mail naar sales@adamas.be.
Mocht je na afronding van je bestelling nog geen factuur hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Dit kan per telefoon op +32 (0)14 22 47 03 of per e-mail naar sales@adamas.be.
Bezorgen en afhalen
Wat zijn de levertijden?
De levertijden variëren afhankelijk van het product en uw locatie. Normaal gesproken streven we ernaar om bestellingen binnen 1 werkdag te leveren. Dit geldt wel wanneer de bestelling voor 15:00 is geplaatst.Â
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Adamas?
Je kunt je bestelling altijd zelf ophalen bij ons. Dit moet u wel aangeven tijdens uw bestelling. Afhalen in onze vestiging in Herentals is gratis en is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen België worden alle bestellingen boven de €100,-  gratis verstuurd. Voor bestellingen onder de € 100,- worden er transportkosten in rekening gebracht. Het bedrag dat hiervoor berekend wordt is €17,50-. Voor bestellingen buiten België gelden andere tarieven, afhankelijk per land.Â